Szerviz és Karbantartás tudnivalók | Toyota Mayer

Szerviz, karbantartás, garancia

Minőség, hatékonyság, szakértelem, garancia és értékállóság. Ezek a szavak jellemzik leginkább a Toyota szakszervizeinkben végzett munkát.

Technikusaink a saját tudásukon kívül a Toyota minden tapasztalatára is támaszkodhatnak. Modern eszközökkel, rendezett műhelyben, komoly elméleti és gyakorlati ismeretek birtokában gondoskodnak arról, hogy az Ön autója megbízhatóan működjön.

  • Minőség

A Toyota márkaszervizekben a javításokat és karbantartásokat a gyártó által ellenőrzött minőségben végzik el. Autója megbízhatósága ennek megfelelően az Ön által a vásárláskor elvárt szinten marad.

  • Hatékonyság

Autóink magas műszaki színvonala megköveteli a különleges javítási technológiák használatát. A Toyota technikusok természetesen hatékonyan alkalmazzák ezeket a javítási módszereket, így gyorsan és megbízhatóan végzik el a munkát, legyen az karbantartás, mechanikai javítás vagy karosszériajavítás.

  • Szakértelem

A Toyota márkaszervizekben dolgozó technikusok a kötelezően előírt oktatási program keretében folyamatos továbbképzéseken vesznek részt. Márkaszervizeink a legkorszerűbb diagnosztikai műszerekkel és szerszámokkal rendelkeznek.

  • Garancia

A márkaszervizeink által elvégzett munkák és a felhasznált eredeti Toyota alkatrészek utólag bármikor ellenőrizhetők és számon kérhetők. Márkaszervizeink az elvégzett munkákra, és a beépített Toyota alkatrészekre garanciát adnak, értük felelősséget vállalnak, ezzel is növelve autójának értékét. 

  • Értékállóság

Ha igazolni tudja, hogy Toyotáját márkaszervizben tartották karban, akkor jelentősen növeli annak értékét. Az autó igazolható szerviztörténete jelentős többletértéket képvisel. Beszámítás esetén magasabb értékkel számolnak a kereskedők, így Ön jobban jár csupán azért, mert márkaszervizbe járt.

Gyári garancia érvényessége

Teljes körű 3 év / 100 000 km (amelyik előbb letelik) garanciát biztosítunk a mechanikai alkatrészekre (a kopó / forgó alkatrészek kivételével) és 12 év átrozsdásodási garanciát (a haszonjárművek kivételével) a karosszériára.

 

Teljes körű garancia

A garancia vonatkozik minden olyan meghibásodásra, amely normál üzemeltetési feltételek mellett következik be és visszavezethető valamely alkatrész gyártási hibájára vagy szerelési hiányosságra. A garancia az első forgalombahelyezéstől számított 3 évre vagy 100 000 km-re érvényes, amelynél mindig a korábban bekövetkező a meghatározó. Az első üzemévben nincs kilométerkorlátozás.

Felületi korrózió és fényezés

Felületi korrózió és bármely fényezett fém karosszériaelemen fellépő fényezési problémák esetén, amennyiben ezek anyaghibára, gyártási hiányosságra vezethetők vissza, a Toyota 3 év garanciát vállal, függetlenül a megtett kilométerek számától (a pick-up platók kivételével, amelyekre 1 éves garancia vonatkozik).

Átrozsdásodási garancia

A garancia a karosszéria 12 éven belüli átrozsdásodására (amikor a karosszéria belülről kifelé átlyukad) vonatkozik a megtett kilométerek számától függetlenül, amennyiben ez anyaghibára vagy gyártási hiányosságokra vezethető vissza (a Dyna, Hilux, Proace modellek esetében 6 év, a pick-up platók esetében 3 év garancia érvényes).

Hibrid garancia

A hibrid komponensek (nagyfeszültségű akkumulátor, nagyfeszültségű akkumulátor vezérlőegysége, hibrid központi vezérlőegység, hibrid inverter és konverter) esetében a garancia vonatkozik minden olyan meghibásodásra, amely normál üzemeltetési feltételek mellett következik be, és visszavezethető valamely alkatrész gyártási hibájára vagy szerelési hiányosságra. A garancia 5 éves időszakra vagy 100 000 km-re érvényes, amelynél mindig a korábban bekövetkező a meghatározó.

Járműtartozékokra vonatkozó garancia

Az új gépkocsi átadása előtt a márkaszervizben beszerelt eredeti Toyota járműtartozékokra (pl. parkolássegítő rendszerek, gyári riasztó rendszerek) 3 év vagy 100 000 km garancia vonatkozik (amelyik előbb letelik), amennyiben a meghibásodás valamilyen gyártási hiba következménye.

A jármű értékesítése

A jármű értékesítése esetén a garanciális jogok és kötelezettségek automatikusan átszállnak a jármű következő tulajdonosára.

A garancia feltételei

  • A járműnek részt kell vennie a gyártó által előírt periódikus karbantartásokon. Ennek elmulasztása érvénytelenítheti a garanciát a karbantartást vagy ellenőrzést igénylő részeket érintő esetekben.
  • A tulajdonos felelős azért, hogy a megfelelő dokumentumok a fent említett karbantartásokról rendelkezésre álljanak.
  • Garanciális javítást igénylő meghibásodás esetében a járművet haladéktalanul el kell vinni egy hivatalos Toyota márkaszervizbe. Erre az eredeti hibából eredő további meghibásodások, és így további költséges javítások elkerülése miatt van szükség.

 

Szervíz bejelentkező űrlap

A *-al jelölt adatok megadása kötelező.

Toyota Mayer Szalonok

Budakeszi

Pátyi út 40.
+36 (23) 535-600

Új és használt autó értékesítés:
H-P: 8.00 – 18.00
SZ: 9.00 – 13.00

Szerviz:
H-P: 7.00 – 18.00
SZ: 8.00 – 13.00

Webshop:
Email: webshop@mayertoyota.hu
Telefon: + 36 (23) 535-639

Székesfehérvár

Szent Flórián körút 1.
+36 (22) 799-210

Nyitvatartás:
H-P: 8:00 - 17:00
 

Pilisvörösvár

Budai út 20.
+36 (26) 530-700

Nyitvatartás:
H-P: 8:00 - 17:00
 

Értesüljön a legfrissebb akciókról, hírekről!