A világbékét vagy a világ végét jelképezi ez a Hilux-átépítés? - Toyota Mayer
Kezdőlap » Kapcsolat » Hírek » A világbékét vagy a világ végét jelképezi ez a Hilux-átépítés?

A világbékét vagy a világ végét jelképezi ez a Hilux-átépítés?

Egyfelől felemelő, ha az autótuning két ennyire távoli pólusát igyekszik kibékíteni egymással egy tervező, másfelől viszont, ha ilyen szörnyek születhetnek a virtuális térben, talán tényleg nem sok van már hátra az emberiségnek.

A modern pickupok rendkívül sokoldalú szerkezetek. A személyautók helykínálatát és vezetőtámogató rendszereit kimagasló terepalkalmassággal ötvözik, és miközben alapvetően haszonjárműnek születtek, nagy teljesítményű motorjaikkal komoly tempót diktálnak, ha engedjük nekik. Különösen igaz ez a Toyota Hiluxra, amelynek legújabb kiadása a maga 204 lóerős, 500 Nm-es dízelmotorjával, valamint továbbfejlesztett technológiai tartalmával és magasabb komfortszintjével gondoskodik arról, hogy megőrizze pozícióját, mint a világpiacokon legnagyobb számban eladott kompakt pickup.

A Zephyr Designz virtuális tuningműhely kreatív tulajdonosa, az ifjú Vishnu Suresh szerint ez rendben is van, viszont az arany középút helyett jobbnak látta, ha az autó néhány részképességét a végletekig kibontakoztatja. A jelek szerint nem tudta eldönteni, hogy megnövelt teherbírású haszonjárművet, a Dakar-ralin elért sikerek által ihletett, extrém offroadert, esetleg nagy teljesítményű sportautót építsen a Hiluxból. Mivel pedig a virtuális tuningot sem a józan ész, sem az anyagi lehetőségek korlátai nem kötik, munkához látott.

Egyfelől kiszélesítette a karosszériát, új első és hátsó lökhárítókat rajzolt az autónak, majd állítható első légterelő idommal, valamint egyedi oldalsó kötényekkel egészítette ki alkotását. Aztán megnyújtotta a vázat, a hátsó kerekeket valamivel előrébb költöztette, mögéjük pedig egy harmadik tengelyt biggyesztett. A keréktárcsákat csavarozott Vossen darabokra cserélte, amelyekre semi slick abroncsokat szerelt. És ha már ezzel a versenypályára alkalmassá tette alkotását, a szabad hasmagasságot néhány milliméterre csökkentette.

Az eredmény egy Toyota Lo-Lux 6x6, egy furcsa hibrid, amely egyszerre mindent és semmit sem kínál: a hat abroncs nagyobb tapadási felülete megnövelt gördülési ellenállással jár, a rugóút teljes hiánya pedig teljességgel alkalmatlanná teszi az autót áru szállítására. Arra viszont, hogy írjunk róla, tökéletesen alkalmas.

 

Kiemelt termékek

Toyota Mayer Szalonok

Budakeszi

Pátyi út 40.

Új és használt autó értékesítés:
H-P: 8.00 – 18.00
SZ: 9.00 – 13.00
+36 (23) 535-615

Szerviz:
H-P: 7.00 – 18.00
SZ: 8.00 – 13.00
+36 (23) 535-600

Webshop:
Email: webshop@mayertoyota.hu
Telefon: + 36 (23) 535-639

Székesfehérvár

Szent Flórián körút 1.

Nyitvatartás:
H-P: 8:00 - 17:00
+36 (22) 799-210

Pilisvörösvár

Budai út 20.

Nyitvatartás:
H-P: 8:00 - 17:00
+36 (26) 530-700

Értesüljön a legfrissebb akciókról, hírekről!