Kezdőlap » Kapcsolat » Hírek » A világbékét vagy a világ végét jelképezi ez a Hilux-átépítés?

A világbékét vagy a világ végét jelképezi ez a Hilux-átépítés?

Egyfelől felemelő, ha az autótuning két ennyire távoli pólusát igyekszik kibékíteni egymással egy tervező, másfelől viszont, ha ilyen szörnyek születhetnek a virtuális térben, talán tényleg nem sok van már hátra az emberiségnek.

A modern pickupok rendkívül sokoldalú szerkezetek. A személyautók helykínálatát és vezetőtámogató rendszereit kimagasló terepalkalmassággal ötvözik, és miközben alapvetően haszonjárműnek születtek, nagy teljesítményű motorjaikkal komoly tempót diktálnak, ha engedjük nekik. Különösen igaz ez a Toyota Hiluxra, amelynek legújabb kiadása a maga 204 lóerős, 500 Nm-es dízelmotorjával, valamint továbbfejlesztett technológiai tartalmával és magasabb komfortszintjével gondoskodik arról, hogy megőrizze pozícióját, mint a világpiacokon legnagyobb számban eladott kompakt pickup.

A Zephyr Designz virtuális tuningműhely kreatív tulajdonosa, az ifjú Vishnu Suresh szerint ez rendben is van, viszont az arany középút helyett jobbnak látta, ha az autó néhány részképességét a végletekig kibontakoztatja. A jelek szerint nem tudta eldönteni, hogy megnövelt teherbírású haszonjárművet, a Dakar-ralin elért sikerek által ihletett, extrém offroadert, esetleg nagy teljesítményű sportautót építsen a Hiluxból. Mivel pedig a virtuális tuningot sem a józan ész, sem az anyagi lehetőségek korlátai nem kötik, munkához látott.

Egyfelől kiszélesítette a karosszériát, új első és hátsó lökhárítókat rajzolt az autónak, majd állítható első légterelő idommal, valamint egyedi oldalsó kötényekkel egészítette ki alkotását. Aztán megnyújtotta a vázat, a hátsó kerekeket valamivel előrébb költöztette, mögéjük pedig egy harmadik tengelyt biggyesztett. A keréktárcsákat csavarozott Vossen darabokra cserélte, amelyekre semi slick abroncsokat szerelt. És ha már ezzel a versenypályára alkalmassá tette alkotását, a szabad hasmagasságot néhány milliméterre csökkentette.

Az eredmény egy Toyota Lo-Lux 6x6, egy furcsa hibrid, amely egyszerre mindent és semmit sem kínál: a hat abroncs nagyobb tapadási felülete megnövelt gördülési ellenállással jár, a rugóút teljes hiánya pedig teljességgel alkalmatlanná teszi az autót áru szállítására. Arra viszont, hogy írjunk róla, tökéletesen alkalmas.

 

Kiemelt termékek

%

4 évszakos gumiabroncsok

4 évszak-3

Bruttó egységár: 19.765 Ft 18.777 Ft
%

Téli gumiabroncsok

Téli-2

Bruttó egységár: 19.427 Ft 18.456 Ft
%

Nyári gumiabroncsok

Nyári-1

Bruttó egységár: 19.635 Ft 18.653 Ft

Toyota Mayer Szalonok

Budakeszi

Pátyi út 40.

Új és használt autó értékesítés:
H-P: 8.00 – 18.00
SZ: 9.00 – 13.00
+36 (23) 535-615

Szerviz:
H-P: 7.00 – 18.00
SZ: 8.00 – 13.00
+36 (23) 535-600

Webshop:
Email: webshop@mayertoyota.hu
+ 36 (23) 535-627,
+ 36 (23) 535-639

Székesfehérvár

Szent Flórián körút 1.

Nyitvatartás:
Új és használt autó értékesítés:
8:00-17:00


Szerviz:
H-P: 7:00 - 17:00
+36 (22) 799-210

Pilisvörösvár

Budai út 20.

Nyitvatartás:
H-P: 8:00 - 17:00
Sz: 9.00-13.00
+36 (26) 530-700

Értesüljön a legfrissebb akciókról, hírekről!